kpb

Jigoku All Night Flower Power Program: Drugs, Drones and Distorton

reżyseria: varia

czas trwania: 238 min.
produkcja: varia

info: Unsound Festival

JOGIKU ALL NIGHT FLOWER POWER PROGRAM:
DRUGS, DRONES AND DISTORTION
, 238’

CHAMSIN | CHAMSIN
reż. Veit Relin, RFN 1972, 82’

Odkryty dzięki greckiemu, niszowemu wydaniu na kasecie VHS, psychodeliczny, międzykulturowy trip z izraelskiej perspektywy z kombinacją dźwięków niemieckiego zespołu Amon Düül.

| A psychedelic, cross-cultural, Israeli-lensed hippy trip with sonic permutations from Kraut Legends Amon Duul, this freeform mind-buzz was only recently discovered via an obscure Greek VHS release.

 

FLOWERS | FLOWERS
reż. Takahiko Iimura, Japonia 1968-69, 11’

Pionier japońskiego filmu eksperymentalnego i sztuki wideo w piękny sposób opowiada o kulturze hipisów. Widzimy poruszających się performerów, których ciała zostały pomalowane przez awangardową japońską artystkę Yayoi Kusamę.

| Legendary Japanese experimental pioneer of film and video Takahiko Iimura embellishes the hippie movement through filming the body paintings of artist Kusama Yayoi, utilising the collected performers in motion.

 

MICROSCOPIC LIQUID SUBWAY TO OBLIVION
| MICROSCOPIC LIQUID SUBWAY TO OBLIVION
reż. John W. Shadow, Bahamy 1970, 85’

W niewielkim college'u, w którym uzależnienie od heroiny osiąga rozmiary epidemii, jeden z wykładowców postanawia wziąć sprawy w swoje ręce. Jest przekonany, że nawracając na dobrą drogę czołowego heroinistę uratuje dobre imię szkoły.
Mityczna, niemal zupełnie zapomniana produkcja wydana w Grecji na VHS, która postawiła na głowie narrację z gatunku nastoletniego flower power.

| Another mythical, long-lost Euro counterculture obscurity with only a rare Greek VHS release to its name, Microscopic Liquid Subway to Oblivion takes the teen flower power genre and flips it on its head via a story of drugs and obsession.

 

SINS OF THE FLESHAPOIDS | SINS OF THE FLESHAPOIDS
reż. Mike Kuchar, USA 1966, 43’

Niskobudżetowa, kampowa opowieść science-fiction rozgrywająca się po wojnie nuklearnej. Grupą ocalałych opiekują się mechaniczni niewolnicy zwani fleshopoidami ("ciałokształtnymi"), którzy nieoczekiwanie wykształcili indywidualne, skomplikowane osobowości. Kiedy jeden z nich buntuje się i zabija swoją panią, ludziom przyjdzie zmierzyć się z nadchodzącą rewoltą służących im robotów.

| The Kuchar brothers are the dons of all things “art-filth”. Nuclear survivors face a revolt from their robot slaves The Fleshapoids, who have developed emotionally complex personalities.

 

TADANORI YOKOO ANIMATED SHORTS
reż. Tadanori Yokoo, Japonia 1964-65, 17’

W tym eksperymentalnym kolażu artysta grafik Tadanori Yokoo z pomocą komiksowych postaci dzieli się swoimi obserwacjami na temat popkultury, pokolenia Dzieci Kwiatów ich zachodnich idoli oraz ich obsesji.

| Artist Yokoo creates a playful animation via observations on current pop culture & the flower generation, American and European idols, and their underlying obsessions

Animacje: KISS, KISS, KISS | TOKUTEN EIZOU ANTHOLOGY NO.1 | KACHI KACHI YAMA