Holy Motors - seans przedpremierowy za dychę!
Holy Motors - jeden z najgłośniejszych filmów minionego roku: na seansie przedpremierowym!
BILETY: tylko 10 zł
sobota, 5 stycznia 2013, godz. 23.15
HOLY MOTORS | HOLY MOTORS
reż. Léos Carax, Francja 2012, 110’
- premierowo: od 11 stycznia

Film roku 2012 według Cahiers du Cinéma i Film Comment
20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy: Srebrna Żaba
MFF w Cannes 2012 - Award of the Youth
Stowarzyszenie Krytyków FIlmowych Los Angeles: najlepszy film obcojęzyczny 2012
Najbardziej ekstrawagancki film minionego roku - groteskowy, szalony, pełen dynamiki. Balansuje na granicy dyscypliny i kompletnej nieprzewidywalności, pomiędzy horrorem a melodramatem, rodzinną psychodramą a komedią.
Jego bohater, Monsieur Oscar, wsiada do białej limuzyny i odbywa surrealistyczną podróż po zaułkach Paryża, przybierając różne wcielenia: jest przemysłowcem, zabójcą, żebrakiem, potworem, członkiem rodziny. Stacza erotyczną walkę w wirtualnym świecie gwiezdnych wojen, uprowadza Evę Mendes, romansuje na dachu wieżowca z Kylie Minogue i do ostatniej minuty nie pozwala nikomu wyznaczyć granicy dzielącej fikcję od rzeczywistości.
Towarzyszy mu Céline, kierująca jego limuzyną dyskretna blondynka, która pilnuje, by „zlecenia” zostały zrealizowane w określonym kontraktem czasie. Oscar i Céline tworzą parę spiskowców, poruszających się wewnątrz filmowego mechanizmu, napędzanego intertekstualną grą.
„Tylko kiedy kręcę filmy, czuję, że oddycham.” Léos Carax
ZWIASTUN:
BILETY: tylko 10 zł
sobota, 5 stycznia 2013, godz. 23.15
HOLY MOTORS | HOLY MOTORS
reż. Léos Carax, Francja 2012, 110’
- premierowo: od 11 stycznia

Film roku 2012 według Cahiers du Cinéma i Film Comment
20. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych Plus Camerimage w Bydgoszczy: Srebrna Żaba
MFF w Cannes 2012 - Award of the Youth
Stowarzyszenie Krytyków FIlmowych Los Angeles: najlepszy film obcojęzyczny 2012
Najbardziej ekstrawagancki film minionego roku - groteskowy, szalony, pełen dynamiki. Balansuje na granicy dyscypliny i kompletnej nieprzewidywalności, pomiędzy horrorem a melodramatem, rodzinną psychodramą a komedią.
Jego bohater, Monsieur Oscar, wsiada do białej limuzyny i odbywa surrealistyczną podróż po zaułkach Paryża, przybierając różne wcielenia: jest przemysłowcem, zabójcą, żebrakiem, potworem, członkiem rodziny. Stacza erotyczną walkę w wirtualnym świecie gwiezdnych wojen, uprowadza Evę Mendes, romansuje na dachu wieżowca z Kylie Minogue i do ostatniej minuty nie pozwala nikomu wyznaczyć granicy dzielącej fikcję od rzeczywistości.
Towarzyszy mu Céline, kierująca jego limuzyną dyskretna blondynka, która pilnuje, by „zlecenia” zostały zrealizowane w określonym kontraktem czasie. Oscar i Céline tworzą parę spiskowców, poruszających się wewnątrz filmowego mechanizmu, napędzanego intertekstualną grą.
„Tylko kiedy kręcę filmy, czuję, że oddycham.” Léos Carax
ZWIASTUN: